Social

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

The Cumberbatch effect

  Για να πω την αλήθεια, δεν έχω ασχοληθεί πολύ με το διάβασμα τις τελευταίες μέρες. Διάβασα μόνο ένα κεφάλαιο από την επιστροφή του Μέρλιν, αλλά "καταβρόχθισα" σε μία ώρα τον Μέλμοθ! Ήταν αρκετά ενδιαφέρουσα η συντετμημένη αυτή έκδοσή του και γυρνούσα τις σελίδες χωρίς να καταλαβαίνω πόσο γρήγορα έφτανα στο τέλος της. Αν και έχω ακούσει ότι η ογκώδης, πλήρης έκδοση είναι λίγο κουραστική, θα το έχω σίγουρα στα υπόψην μου.

  Καιρό τώρα είχε πέσει στην αντίληψή μου ο ενθουσιασμός που επικρατούσε για την τηλεοπτική σειρά Sherlock , αλλά δεν είχα ασχοληθεί περαιτέρω, μέχρι τη προηγούμενη Πέμπτη που παρακολούθησα την ταινία The imitation game . Τόσο η ταινία, όσο και ο Benedict Cumberbatch ήταν υπέροχοι, οπότε αποφάσισα να δώσω στο Sherlock μια ευκαιρία. Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο επεισόδιο το βρήκα αρκετά καλό αλλά προχωρώντας στο δεύτερο απογοητεύτηκα λίγο. Στη συνέχεια ήρθε το τρίτο και τελευταίο της πρώτης season να με ενθουσιάσει, αλλά το αποκορύφωμα ήταν το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης season, μετά το οποίο μπορώ να καταλάβω προς τι όλο αυτό το σούσουρο για την σειρά! Το κάθε επεισόδιο διαρκεί 1,5 ώρα και μέχρι στιγμής έχουν βγει 3 seasons με 3 επεισόδια η κάθε μια, ενώ τέλη του 2015 αναμένεται και η 4η. Όσοι δεν έχετε παρακολουθήσει ακόμα την σειρά (ή και την ταινία), σας συμβουλεύω να το κάνετε και μάλιστα ΤΩΡΑ αμέσως!


Προσοχή! Παρενέργειες από την παρακολούθηση της σειράς : Huge crush on Benedict Cumberbatch!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου