Social

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Lazy days and current readings

   Οι τελευταίες μέρες των διακοπών πέρασαν πολύ τεμπέλικα, εξού και η απουσία ανάρτησης την προηγούμενη εβδομάδα. Βιβλία, ταινίες, επιτραπέζια και γενικά ό,τι με κράταγε μέσα στο σπίτι. 'Εξω επικρατούσε τσουχτερό κρύο και μάλιστα χιόνισε λίγο για 2-3 βράδια!




  Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα του νέου έτους, άρχισα να υλοποιώ τους λογοτεχνικούς μου στόχους. Άρχισα να διαβάζω τον Άρχοντα των δαχτυλιδιών : Η συντροφιά του δαχτυλιδιού. Λίγο κουραστικοί οι πρόλογοι, ειδικά αν έχεις δει την ταινία και ξέρεις περίπου τι αφορά. Ήδη στις πρώτες σελίδες φαίνονται κάποιες παραλήψεις της κινηματογραφικής μεταφοράς του βιβλίου.

  Μόλις είχα προλάβει να διαβάσω και την σείδα 63, όταν αποφάσισα ότι ήθελα να αρχίσω και την Επιστροφή του Μέρλιν, του Deepak Chopra. Το βιβλίο αυτό μου τράβηξε την προσοχή λόγω του σχήματός του. Ήταν αρκετά μακρόστενο σε σχέση με τα υπόλοιπα βιβλία. πιο στενό και ψηλό. Διαβάζοντας στο οπισθόφυλλο ότι είχε σχέση με τον μάγο Μέρλιν και τον βασιλιά Αρθούρο, το αγόρασα χωρίς δεύτερη σκέψη. Είμαι ακόμα στις πρώτες σελίδες αλλά φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον και μαγικό. Για σελιδοδείκτη χρησιμοποιώ ένα σπασμένο κομματάκι από χριστουγεννιάτικο δέντρο, καθώς ήταν το μόνο διαθέσιμο αντικείμενο που είχα κοντά μου.

  Και φυσικά με το τέλος των διακοπών, ήρθαν αναπόφευκτα και παλιά, γνώριμα βιβλία να πάρουν τη θέση τους στην καθημερινή μου ρουτίνα.

2 σχόλια:

  1. Τι παίζετε; Hotel; Φαίνεται πολύ ωραίο!! Πράγματι ο Άρχοντας είναι πολύ πιο εκτενής στη λογοτεχνική μορφή του... Για την Επιστροφή του Μέρλιν δεν είχα ιδέα... φαίνεται ωραίο! Ανυπομονώ να μας πεις εντυπώσεις! Μιας και μιλάμε για λογοτεχνικούς στόχους... ρίξε μια ματιά σ' αυτό: http://www.somuchreading.com/anagnostiki-proklisi-tou-little-sleeping-much-reading/
    Αποφάσισα να συμμετέχω, μου φάνηκε καλό να είναι κάπως έτσι ο δικός μου στόχος για φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι το Hotel παίζουμε! Είναι καινούρια έκδοση! Πολύ ενδιαφέρον το challenge, έλαβα κι εγώ μέρος! Σ ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή