Social

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Fantasy, fantasy, fantasy

  Ευχάριστα νέα για τους απανταχού βιβλιοφάγους της Αθήνας και όχι μόνο! Άνοιξε τις πόρτες του χθες το 19ο Παζάρι Βιβλίου στην πλατεία Κοτζιά, που διοργανώνεται κάθε χρόνο από τον Σύλλογο Εκδοτών Βιβλίου και τον Σύλλογο Εκδοτών Βιβλίου Αθηνών. Όσοι δεν είχατε χρόνο να το επισκεφθείτε μην απογοητεύεστε, θα μείνει ακλόνητο μέχρι τις 6 Μαρτίου, και μπορείτε να το επισκέπτεστε καθημερινά (και Κυριακές) 09:00 με 21:00! Με 500.000 βιβλία από 153 εκδοτικούς οίκους, και τιμές που αρχίζουν από 0,5 ευρώ, δεν θα φύγετε με άδεια χέρια!
  Σαν γνήσια βιβλιόφιλος, επιβαλλόταν να το τιμήσω με την παρουσία μου, κάτι που έγινε κιόλας από την πρώτη μέρα λειτουργίας του. Πήγα προετοιμασμένη για την υπεράριθμη προσέλευση κόσμου που φανταζόμουν ότι θα υπήρχε λόγω Κυριακής αλλά ευτυχώς δεν αντιμετώπισα κάτι εξωπραγματικό. Υπήρχαν άπειρα βιβλία όπως κάθε χρόνο, οπότε ένιωσα αισιόδοξη για τις δύο αγορές που είχα στο μυαλό μου πριν φτάσω. Βέβαια, πριν καν διανύσω την μισή έκθεση, είχα γεμίσει τα χέρια μου με βιβλία (δεν σκέφτηκα να πάρω καλάθι στην είσοδο) που ήθελα, και είχα αποφασίσει πριν φτάσω στο ταμείο να δω ποια από αυτά πραγματικά ήθελα πολύ. Τελικά κατέληξα σε τρία τα οποία δεν ήταν καν στην σωρό που κουβαλούσα. Τα βιβλία που την αποτελούσαν τελικά γύρισαν όλα στην θέση τους και αντικαταστάθηκαν από τα παρακάτω:
  Οι γιοι της αράχνης (Anansi Boys), Neil Gaiman, εκδόσεις Οξύ
Έχοντας ακούσει αρκετά καλές κριτικές για το συγκεκριμένο, και λαμβάνοντας υπόψιν ότι ο Gaiman μας έδωσε την Coraline και το Stardust, αποφάσισα ότι το ήθελα στη βιβλιοθήκη μου.


  Ο κλέφτης του πάντοτε (Τhe thief of always), Clive Barker, εκδόσεις Οξύ
Το συγκεκριμένο ήθελα να το πάρω καιρό, οπότε βλέποντάς το, δεν το πολυσκέφτηκα. Δίπλα ακριβώς είχε και την έκδοση σε κόμιξ, αλλά την άφησα για την επόμενη επίσκεψή μου -ναι, σκοπεύω να αγοράσω κι άλλα, δεν μου φτάνει το βουνό στο κομοδίνο με τα αδιάβαστα-!


  Ο τελευταίος μονόκερως (The last unicorn), Peter S. Beagle, εκδόσεις Anubis
Για το βιβλίο αυτό έχω ακούσει επίσης τα καλύτερα και έχω παρακολουθήσει την ταινία όταν ήμουν μικρή, από την οποία θυμάμαι μόνο το εξώφυλλο! Καιρός να την παρακολουθήσω πάλι όταν τελειώσω το βιβλίο!


  Το μόνο δυσαρεστο από την επίσκεψή μου στο Παζάρι Βιβλίου ήταν το γεγονός ότι δεν βρήκα τις δύο αρχικές μου επιλογές: το "Περηφάνεια και Προκατάληψη" και την "Παναγία των Παρισίων". Το πρώτο υπήρχε μόνο σε μια παλιά, δερματόδετη έκδοση, ενώ το δεύτερο δεν το βρήκα πουθενά!
  Θα επανέλθω με κριτικές για το καθένα ξεχωριστά μετά την ανάγνωσή τους, η οποία θα αργήσει ... "λίγο"!
Υ.Γ. Προσέλαβα μια μάγισσα να μου φυλάει τα βιβλία! Be afraid!

5 σχόλια:

  1. Awwww πολύ ωραίες οι επιλογές σου, για Neil Gaiman τα έχουμε πει! ;) Πήγαν και οι γονείς μου στην έκθεση και γύρισαν με 6 βιβλία ο καθένας:p Καλές αναγνώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ!! Εσύ δεν θα περάσεις καμιά βόλτα?

      Διαγραφή
    2. Να σου πω την αλήθεια πλέον παίρνω βιβλία αποκλειστικά στα αγγλικά και αποφεύγω τις μεταφράσεις, γι'αυτό είπα να μην μπω στον πειρασμό να πάω φέτος στο bazaar :3

      Διαγραφή
  2. Αχ τι καλά που μας είπες για την έκθεση! Την Παρασκευή θα πάμε ταξιδάκι στην Αθήνα και μπορεί να περάσω κάποια στιγμή αν βολέψει τώρα που το ξέρω :)
    Τέλεια τα βιβλία που διάλεξες! Από καιρό έχω βάλει στο μάτι το "Ο κλέφτης του Πάντοτε", ο Neil Gaiman είναι πολύ αγαπημένος μου αν και δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο και ο τελευταίος μονόκερως... δεν ήξερα ότι υπάρχει σε βιβλίο! Το θέλω!!!
    Η μάγισσα τέλεια και φοβερή, και... βλέπω καλά; Το χριστουγεννιάτικο δέντρο είναι ακόμα εκεί; χιχι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να περάσεις οπωσδήποτε, οι τιμές είναι πολύ καλές! Και τα τρία μαζί τα πήρα 11,5 ευρώ από περίπου 24 που υπολόγισα ότι θα μου κόστιζαν με τις τιμές της πρωτοπορίας!
      Και ναι, το χριστουγεννιάτικο δέντρο είναι ακόμα εδώ! Πρέπει όμως να το ξεστολίσω για να έχω κάτι να περιμένω τα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή